3 Mart 2018 Cumartesi

Çocuklar markete alınmamalıdır.Geleceğimiz çocukları bekleyen tehlike hazır yiyecekler..

Televizyonlarda çocukların uyumadıkları saatte yayımladıkları reklamlar tam bir nokta atşı vazifesi görüyor.Jan janlı hazır yiyecekler masum köylü kılığındakai pusuda bekleyen kurtların saf savunmasız kuzularımızı avlama saatleri.Seyredilen reklamlarda hem yiyecekleri masum gösterme hem de aşırı derecede renklerin beynimize yaptığı uyarı neticesinde obezliğe yolaçan gıdalar bir sonraki günün ne yiyeceğini de belirliyor.Çocuklarımız ağa takılan balıklar gibi çaresizce onu yemek zorunda kalıyor.Ve geleceğimiz nesiller bu yolla başta kısır ve kanser olmak üzere bir çok hastalığa yakalanıyorlar..

Bazı ulusal veya uluslararası dev gıda firmalarının açıklamaları ise gülünç durumda."izleyici kitlesi %35 oranında 12 yaşın altındaki çocuklar olan programlarda, ortak beslenme kriterlerini sağlamayan ürünlerin reklamını yapmayacakları" kararı tam bir aldatmacadır.

BİR: Bu firmalar gerçekten çocuk sağlığını düşünüyorlarsa yapmaları gereken şey çok basittir: Bu ürünleri üretimden kaldırdıklarını, ellerinde bulunanları da imha ettiklerini açıklamak!

İKİ: Bu firmalar bu açıklamalarıyla "sağlığa önem verdikleri" algısı yaratmaya çalışıyorlar!

ÜÇ: Bu firmalar kendilerini "çocuk sağlığını düşünen" kendileri dışında kalan şirketleri de bir tür suçlu ilan etmiş oluyorlar!

Gelelim neticeye

Dev şirketlerin bu açıklamaları vahşi bir pazarlama numarasıdır.

Bu numaraları da sizin ürünlerinizi de "YE-MEZ-LER!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder